.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان: منتقدان پيشنهاد راهبردي ارائه دهند

استاندار گيلان گفت: افرادي كه انتقاد مي‌كند پيشنهاد راهبردي و كاربردي نيز ارائه دهند.

ببه گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، روح‌الله قهرماني چابك پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي راهبردي طرح ايده‌هاي نو براي توسعه استان اظهار داشت: هميشه نبايد با انتقاد و سرزنش ديگران راحت‌ترين كار را براي برتري خود انتخاب كنيم.
وي ادامه داد: برخي‌ها كه فقط انتقاد مي‌كنند بدون ارائه پيشنهاد راهبردي و كاربردي مي‌خواهند به نوعي با مردم همگام شوند در حالي‌كه حق طبيعي مردم است كه همه چيز را از ما بخواهند.
قهرماني تصريح كرد: كساني كه براي نظام فعاليت مي‌كنند نبايد عوام فريبانه كار كنند و ما انتقاد كسي را مي‌پذيريم كه حرف‌هاي او پشتوانه داشته باشد و همانند چك بي‌محل نباشد.
وي با اشاره به وضعيت كشاورزي و صنعت گيلان اذعان داشت: اگر در اين بخش‌ها از گذشته عقب افتاده‌ايم، مسئول ما هستيم و با دعوت از همه كساني كه توان، ايده و فكر دارند از هر جاي اين كشور و دنيا، اعلام مي‌كنيم كه بهترين ايده را تبديل به يك طرح و سند توسعه در استان خواهيم كرد.
قهرماني خاطرنشان كرد: از آنجا كه گيلان، استان مستعد است لذا مي‌خواهيم سنت‌ها، رسوم و آداب آن را به دنيا عرضه كنيم و نياز به طرح و ايده داريم.
وي تاكيد كرد: ارائه طرح و ايده كار خوبي است و بايد با همين شدتي كه آغاز شد، ادامه يابد.
قهرماني ساخت برجي مانند برج ميلاد تهران در گيلان را ضروري دانست و اظهار داشت: مديران بايد بدانند كه دولت تصدي‌هاي خود را به بخش خصوصي واگذار مي‌كند و بايد ايده سپردن كار به بخش خصوصي را پيدا كنيم تا به كمك آن، برج ميلاد در گيلان ساخته شود.
وي تصريح كرد: بزرگترين مانع توسعه در كشور دولتي فكر كردن است كه بايد خصوصي فكر كنيم و خود را كنار كشيده و حائل نشويم و كارها را به بخش خصوصي واگذار كنيم.
قهرماني گفت: چرا گيلان را پنهان كرده‌ايم و اجازه نمي‌دهيم كسي از آن استفاده كند در حاليكه بخش خصوصي بايد بيايد هتل، رستوران و برج بسازد.
وي با بيان اينكه طرح‌ها و ايده‌ها بايد خصوصي سازي شود تأكيد كرد: بايد گيلان را وادار به ايده پردازي كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حميد 18 شهريور 1387
با عرض سلام خدمت استاندار محترم
مرحمت بفرماييد اول نسبت به رفع مشكل مردم در بخش كشاورزي فكر عاجل بفرماييد سپس به فكر نياز دوم استان در بخش توريست و هتل و ... باشيد. ضمنا به جاي شعار و هياهو سعي كنيد نسبت به پياده كردن اهداف برنامه هاي پنج ساله سماجت به خرج بديد تا حقوق از دولت بگيريد و واسه ديگران خط و نشان بكشيد. .
اگه توان خدمت دارين
سعيد 18 شهريور 1387
اين استاندار از معدود استانداران خدمتگزار گيلان بوده است
لطفا كمي به بخش صنعت توجه فرماييد
اين كه يك استان را سالها از صنعت دور كنيم بسيار چيز نا جوان مردانه ايست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.